Tänu spetsiaalsetele lamellidele on turvis alati paindlik ja tagab parema pidamise lumisel teel. Lisaks parandavad uudse disainiga sooned lume kogumist, mis pakub paremat haardumist teekattega ja suuremat sõidumugavust lumisel teel.
Turviseklotse eraldavad kitsad pikisooned, mis moodustavad pidurdamisel jäiga rehvivöö. Tulemuseks on lühem pidurdusmaa, eriti sportlikul sõidul talvisel teel.
Laiemad ja suuremad turviseklotsid suurendavad jäikust ja laiendavad kontaktipinda. Tulemuseks on laiem rehvijälg ja maksimaalne kontroll ning täpne juhitavus talvistes kurvides.
Tänu uudsele materjali, profiili ja konstruktsiooni kombinatsioonile vähendab WinterContact™ TS 860 S rehv efektiivselt veetetakistust ja aitab nii kütust säästa, tegemata samas järeleandmisi turvalisuses.
SSR on Continentali välja töötatud spetsiaalne purunenud rehviga edasisõitmist võimaldav tehnoloogia, mis toimib kõigi standardvelgede puhul ka madala profiiliga rehvidega. SSR põhineb kandval tugevdatud külgseinal. Kuna torke korral ei vaju rehv velje ja tee vahel kokku ega libise veljelt maha, pole varuratast enam tarvis. Varurattast vabanemine vähendab auto massi ja säästab kütust. Samuti tekib pagasiruumi kuni 80 liitrit vaba ruumi. Tungivalt soovitatav on paigaldada korraga kogu jooks (ka juhul kui see pole seadusega nõutud) ning rehvide parandamine ei ole lubatud.
ContiSilent™ on Continentali välja töötatud rehvimüra vähendav tehnoloogia. See vähendab salongimüra igal teekattel. ContiSilent™ rehvide turviseala siseküljele on liimainega kinnitatud müra summutav polüuretaanvahu kiht. Vahu struktuur püsib temperatuurist olenemata. ContiSilent™ aitab vähendada salongimüra kuni 9 dB(A) võrra olenevalt sõiduki tüübist, sõidukiirusest ja teekattest.
Vastame hea meelega kõigile teie küsimustele ning jagame oma rehviteadmisi.