Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Tänu spetsiaalsetele lamellidele on turvis alati paindlik ja tagab parema pidamise lumisel teel. Lisaks parandavad uudse disainiga sooned lume kogumist, mis pakub paremat haardumist teekattega ja suuremat sõidumugavust lumisel teel.
Turviseklotse eraldavad kitsad pikisooned, mis moodustavad pidurdamisel jäiga rehvivöö. Tulemuseks on lühem pidurdusmaa, eriti sportlikul sõidul talvisel teel.
Laiemad ja suuremad turviseklotsid suurendavad jäikust ja laiendavad kontaktipinda. Tulemuseks on laiem rehvijälg ja maksimaalne kontroll ning täpne juhitavus talvistes kurvides.
Tänu uudsele materjali, profiili ja konstruktsiooni kombinatsioonile vähendab WinterContact™ TS 860 S rehv efektiivselt veetetakistust ja aitab nii kütust säästa, tegemata samas järeleandmisi turvalisuses.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.