Tänu meie revolutsioonilisele PrecisionPlus ja S-Grip tehnoloogiale pole vahet, millise üllatuse tee sulle pakub, WinterContact™ TS 850 P rehv on selleks alati valmis.
Unikaalne lähenemine turvise disainile tagab ülima täpsuse kiirendamisel ja pööramisel.
Continental’i ActiveBand tehnoloogia vähendab oluliselt pidurdusmaad kuival ja märjal teekattel.
Saksa ajakiri AutoBild sportscars on avaldanud (nr 11/2017) talverehvide testi 2017. Testitud mõõt oli 225/40 R18 92 V, testsõidukiks VW Golf GTI.
Testi viis läbi AutoBild Sportscars alljärgnevates kohtades:
- Pirelli, Vizzola, Itaalia (märja ja kuiva teekatte testid)
- Alvsbyn, Rootsi (lumetestid).
WinterContactTM TS 850 P tulemused: "eeskujulik", Testivõitja
WinterContactTM TS 850 P omadused:
+ ühtlane sooritus kõrgeimal tasemell
+ dünaamiline juhitavus, täpne roolimine ja lühike pidurdusmaa kõikides ilmastikuoludes
- kõrge hind
ContiSeal™ on Continentali välja töötatud tehnoloogia kahjustatud rehviturvise tihendamiseks. Kui rehvi tungib nael või muu võõrkeha, ei ole vaja kohe tee ääres rehvi vahetada. Rehv jääb õhutihedaks ka juhul, kui torkeaugu tekitanud ese ära tuleb. ContiSeal™ on kleepjas viskoosne tihenduskiht, mis kantakse rehvi siseküljele turvise alla. ContiSeal™ sulgeb 80% torkeaukudest ja vähendab seega rehvide tühjenemise ohtu. ContiSeal™ rehvid on külgseinal oleva tähisega selgelt märgistatud ja sobivad kõikidele tavavelgedele.
ContiSilent™ on Continentali välja töötatud rehvimüra vähendav tehnoloogia. See vähendab salongimüra igal teekattel. ContiSilent™ rehvide turviseala siseküljele on liimainega kinnitatud müra summutav polüuretaanvahu kiht. Vahu struktuur püsib temperatuurist olenemata. ContiSilent™ aitab vähendada salongimüra kuni 9 dB(A) võrra olenevalt sõiduki tüübist, sõidukiirusest ja teekattest.
SSR on Continentali välja töötatud spetsiaalne purunenud rehviga edasisõitmist võimaldav tehnoloogia, mis toimib kõigi standardvelgede puhul ka madala profiiliga rehvidega. SSR põhineb kandval tugevdatud külgseinal. Kuna torke korral ei vaju rehv velje ja tee vahel kokku ega libise veljelt maha, pole varuratast enam tarvis. Varurattast vabanemine vähendab auto massi ja säästab kütust. Samuti tekib pagasiruumi kuni 80 liitrit vaba ruumi. Tungivalt soovitatav on paigaldada korraga kogu jooks (ka juhul kui see pole seadusega nõutud) ning rehvide parandamine ei ole lubatud.
Vastame hea meelega kõigile teie küsimustele ning jagame oma rehviteadmisi.