Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Koostissegu tagab optimaalse pidurdavuse. Rohke lamellide arv pakub jääkraapija effekti silmapaistvaks pidurdamiseks talvistel teedel
Lamellid haakuvad lumega ja tagavad sõiduautole omase juhitavuse lumel, märjal ja kuival teekattel madalatel temperatuuridel.
Pikisuunalised sooned aitavad vett hüljata, kaitstes nii vesiliu vastu märgadel ja lörtsistel teedel.
Saksa ajakiri promobil on avaldanud talverehvide testi numbris 11/2014.
Testitud mõõt oli 225/75 R16 C, testsõidukiks Fiat Ducato Maxi.
Hinnang rehvile Vanco™ Winter 2: "I koht – väga hea" (Testivõitja)
Continental VancoWinter 2 omadused (toodetakse Otrokovice tehases)
+ parim märjal teekattel
+ parim kuival pidurdamises
+ parim sõidumugavuses
- keskmine lumel pidurdamises ja pidamises
- müratase võiks olla madalam
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.