Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Tänu tugevdatud konstruktsioonile, eriti rehvivöö piirkonnas, on rehv suurte koormuste osas vähem tundlik. See on kooskõlas CP standarditega ning suurendab karavanautode turvalisust.
The VanContact™ Camper on kindel kaaslane, kui teemaks on lühike pidurdusmaa kuival teel. Enamgi veel, sõiduki juhitavus ja stabiilsus on paremad tänu spetsiaalsele turvisele.
Suur lamellide hulk maksimeerib haardenurkade pikkust, parandades nii haarduvust märja teekattega ning seega ka pidurdavust. Lisaks aitavad V-kujulised sooned efektiivselt vett hüljata ning kaitsta nii vesiliu vastu.
Pikemad haardenurgad on eriti talvistes oludes vajalikud pidurdavuse parandamiseks. Koos spetsiaalse turvise disainiga tagab VanContact™ Camper haarduvuse lumega, ms pakub suurepärast pidamist ja juhitavust lumisel teel.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.