Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Mida rohkem eemaldatakse vett rehvilt, seda parem on pidamine. Seetõttu on VanContact™ A/S varustatud rohkete lamellidega, laiade soontega turvisega, mille paigutus tagab kiire ja tõhuse vee eemaldamise rehvilt. Tulemuseks on muljetavaldav pidamine märjal teekattel ja vesiliu korral.
Lumisel teekattel on haarduvus teekattega eluliselt oluline. Tagamaks kõrgtasemel pidamist, on turvises kasutatud erineva struktuuriga sooni.
Hea tasakaal on seotud juhitavuse ja pidurdamisega ning on alati kriitilise tähtsusega. Tänu jäigale struktuurile on VanContact™ A/S veenvalt hea hea läbisõiduga.
Tänu uuele robustsele turvisesegule ja optimeeritud rehvikontuurile saavutatakse säästlikkus kahes kategoorias: suurem läbisõit tänu väiksemale kulumisele ning madalam kütusekulu tänu vähendatud veertakistusele.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.