Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Uudne Micro Flexibility segu tagab optimaalse kontakti teekatte ja rehvi vahel. See võimaldab paremini kiirendada ning tagab lühema pidurdusmaa nii kõrgetel kui madalatel temperatuuridel ehk nii märjal kui kuival teel.
Uus sise- ja välisturvis kindlustab täpsema juhitavuse ning toetab külgjõudu pööretel. Makroklotsidega disain tagab sinu ohutuse ning hoidab mistahes manöövri korral kõik kontrolli all. Jäik keskosa ning asümmeetrilised sooned tagavad rehvi üldise stabiilususe.
Tänu keerulisele Aralon350™ tehnoloogiale on sinu sõiduk võimeline kiirendama kuni 350 km/h. See uudne segu pakub kiiruse suurenedes kontrolli rehvi üle -- ka kõige suurematel kiirustel.
Saksa ajakiri AutoBild sportscars (Saksamaa) on avaldanud numbris 4/2017 suverehvide testi
2017. Testitud mõõt oli 235/35 R19 Y, testsõidukiks Ford Focus ST.
Hinnang rehvile SportContactTM 6: "eeskujulik"
SportContactTM 6 omadused:
+ silmapaistev juhitavus märjal ja kuival teekattel
+ täpne juhtmisreaktsioon
+ ühtlane ja dünaamiline sooritus
+ pakub lõbusat sõitu
- keskmine veeretakistus
Oma Augusti numbris on ajakiri evo (UK) avaldanud suverehvide testi 2016.
Testitud rehvi mõõt oli 235/35 ZR19, testsõidukiks Ford Focus ST.
Hinnang rehvile SportContactTM 6: Testivõitja
SportContactTM 6 omadused:
+ Conti tiumfeerib evo rehvitestis
+ väga tugevad tulemused kuiva teekatte testidel
+ parim kuival teekattel pidurdamises
+ konkurentsivõimeline sooritus märja teekatte testis
+ parimate tulemustega rehv selles kategoorias (märja teekatte testid)
Saksa ajakiri AutoBild sportscars on avaldanud oma aprillinumbris suverehvide testi 2016. Testitud mõõtudeks olid 255/35 ZR20 ja 295/30 ZR20, autoks Jaguar F-tüüp.
Hinnang rehvile SportContactTM 6: eeskujulik
SportContactTM 6 omadused:
+ veenev sooritus juba esimesel testil
+ eriti hea kuival teekattel
+ dünaamiline juhitavus kuival teekattel
+ täiuslik roolimine ja reaktsioon
+ lühike pidurdusmaa märjal ja kuival teekattel
+ madal müratase
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.