Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Uus tase talvistel teedel.
Enneolematu naastrehv – saadaval paljudele sõiduautodele ja linnamaasturitele.
Tänu unikaalsele naastutehnoloogiale on rehvid IceContact™ 3 talvistel teedel klass omaette. Rehvidel kasutatakse kaht eri tüüpi naastusid, mis on uudse paigutusega. See tagab ületamatu haarduvuse, ülikindla juhitavuse ja veelgi lühema pidurdusmaa.
Spetsiaalsed mustrisooned juhivad vett ja lörtsi mustri keskosast kiiresti väljapoole, tagades täiusliku kontakti teepinnaga ning pakkudes maksimaalset kaitset vesiliu vastu.
Mustriklotside vahelised ühendussillad lisavad rehvidele jäikust ja stabiilsust, parandades juhitavust kuivades oludes.
Laialdase kogemusega naastrehvide tootjana on Continental välja töötanud ja patenteerinud unikaalse menetluse, mille abil ankurdatakse spetsiaalse pinnatöötlusega naastud kindlalt rehvi sisse. See tagab sõiduomaduste püsimise ja turvalisuse rehvide kogu tööea jooksul.
Naastu elastne kummisäär paindub teepinna järgi ning võimaldab kõval metalltihvtil sügavamale jäässe tungida. Tänu sellele paraneb haarduvus jäisel pinnal koguni 7% ning teie auto veojõud rakendub tõhusamalt.
Tavalised naastrehvid tekitavad palju müra. See muudab autosõidu nii juhi kui ka reisijate jaoks ebamugavamaks. ContiFlexStud™ vähendab salongi kostuvat müra. Metalltihvti ümbritsev kõrgtehnoloogiline kummisäär vähendab metalli ja teekatte vahelist hõõrdumist, mistõttu tekib ka vähem müra. Oleme veendunud, et meeldivamat sõidukogemust pakkuvaid talverehve pole olemas.
Uus ContiFlexStud™ on teepinna järgi painduva elastse kummisäärega rehvinaast. See on väga oluline detail, sest teepind pole kunagi täiesti tasane ning tavalised naastud tungivad teekattesse ja lõhuvad seda. Naastu ContiFlexStud™ kummisäär aga vähendab teekatte kulumist, pehmendades metalltihvti kokkupuudet teepinnaga. Meie katsed näitavad, et teekatte kulumine väheneb tohutult – kuni 20%.
Naastu ContiFlexStud™ radikaalne uus disain tagab suurepärased sõiduomadused rehvide tööea lõpuni. Kuna naastu kummisäär kulub koos rehviturvisega, toimib metalltihvt tõhusalt ka rehvi kulumise korral, parandades sõiduohutust rehvi kogu tööea jooksul.
Naastudega ContiFlexStud™ varustatud rehvid
Alumiiniumnaastudega rehvid
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.