Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Rehvidel IceContact™ 2 on 50% võrra rohkem naastusid, mis on ka uudse ehituse ja optimaalse paigutusega. Tänu täiustatud paigutusele tungib iga naast jäässe uues kohas, saavutades parema haarduvuse.
Continentali uute rehvide IceContact™ 2 innovaatiline tehnoloogia tagab maksimaalse haarduvuse ning seeläbi turvalisema ja mugavama autosõidu.
Pidurdamisel püsivad rehvid IceContact™ 2 jääga kindlalt kokkupuutes. Nii paistavad need jääl silma lühema pidurdusmaa, parema haardumise ja juhitavusega.
Nii seesmisel kui ka välimisel rehviõlal on klotsmuster. Seesmised klotsid parandavad haarduvust lumel, välimised klotsid aga lisavad külgsuunalist jäikust. Kokkuvõttes paranevad nii juhitavus lumel kui ka muud sõiduomadused.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.