Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
The new CrossContact™ ATR provides a maximised contact area which results in additional off-road traction. Further traction grooves prevent the loose surface from sliding through the grooves for more grip.
The new polymer structure improves the grip on slippery roads. In addition, the enhanced water displacement increases the traction for shorter braking distances under wet conditions.
The new tread features minimise the stone retention and resist cutting and chipping which leads to excellent durability.
The innovative design of the new CrossContact™ ATR with noise blockers ensures reduced road noise for a smooth and quiet ride.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.