Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Jäigad klotsid rehvi kestel ja rohkearvulised lamellid loovad hulgaliselt haardenurki, mis toovad kaasa parema pidurdusjõu märjal ja libedal teel.
Suur klotside ja lamellide arv rehvi õlal loovad hulgaliselt haardenurki ja pakuvad seega paremat haardumist lumega.
Tänu ühtlaselt jäikadele mustriklotsidele ja ühtlaselt jagunevat rõhku kontaktpinnal, on rehv vastupidavam ja kulumiskindlam, tulemuseks suurem läbisõit.
Saksa UHP ajakiri sport auto on avaldanud numbris 11/2013 talverehvide testi 2013. Testitud mõõt oli 245/40 R18 V, autoks Audi TT RS.
ContiWinterContactTM TS 830 P tulemus: "soovitame väga"
WinterContactTM TS 830 P omadused:
+ ühtlane sõidukvaliteet igas kategoorias
+ hea pidurdamine, stabiilsus ja täpsus kuival teekattel
Saksa ajakiri "Auto Zeitung" avaldas oma numbris talverehvide testi mõõdus 235/55 R17 H/V.
ContiWinterContactTM TS 830 P tulemus: "Testivõtija"
Ajakiri AutoBild sportscars nr 11/2012, on avaldanud talverehvide testi 2012. Testitud mõõt oli 225/45 R 17, sõiduk Golf 6.
ContiWinterContactTM TS 830 P tulemus: "eeskujulik"
ContiWinterContactTM TS 830 P omadused:
+ühtlaselt tugev
+ hea talvel
+ lühike pidurdusmaa märjal teel
+ stabiilne sõit ja täpne roolimine
+ parim sõidumugavus
+ parim kütusekulu
Ajakiri Auto Bild (Saksama), nr 39/2011, testis erinevaid talverehve mõõdus 225/45 R17 H/V sõidukil 3-seeria BMW.
ContiWinterContactTM TS 830 P tulemus:
"soovitame"
ContiWinterContactTM TS 830 P omadused:
Saksa ajakiri "ADAC"avaldas oma numbris talverehvide testi mõõdus 225/45 R17 91H.
ContiWinterContactTM TS 830 P tulemus: "hea"
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.