Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Uue ContiWinterContactTM TS 810 omadused parandavad oluliselt haarduvust lumega.
Lisaks on välised lamellid 20% jämedamad, kui sisemised. Need suudavad palju rohkem lund koguda ja suurendada haarduvust.
Innovatiivsed lamelli jagajad takistavad lamellidel kontaktis teepinnaga sulgumast, parandades oluliselt haarduvust ja stabiilsust pööramisel lumistel teedel.
Uut tüüpi niiske polümeerseguga on uue ContiWinterContactTM TS 810 sooritus parem märjal teekattel ja järeleandmisi ei tehata ka lumes. Ultra-aktiivne koositssegu parandab märgatavalt sõidustabiilsust. Rehvi kasutusiga ja kauakestev paindlikkus on parem tänu koostissegus olevatele reaktiivsetele plastikosakestele.
Spetsiaalne turvise kontseptsioon tagab uute ContiWinterContactTM rehvide hea haarduvuse märjal teekattel. Vesiliu riski vähendamiseks on rehvile lisatud ringijaid sooni, mis absorbeerivad vihamse ilmaa rehvilt vett. ContiWinterContact TS 810 on kolm soont, rehvidel laiusega 225 mm ja rohkem, neli soont.
Rehvil on mitu kulumisindikaatorit, mis näitavad rehvi sügavust.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.