Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Kärjekujulised lamellid pakuvad jäikust, mis parandab juhitavust kuival teekattel madalal temperatuuril.
Kompaktsed mustriklotsid maksimeerivad kontakti rehvi ja teepinna vahel, lühendades nii pidurdusmaad jääk ha lumel. Kärjekujulised lamellid parandavad lumega haarduvust kurvides.
Akva-dünaamiline soon kaitseb efektiivselt vesiliu vastu.
Oktoobrinumbris avaldas Saksa tarbijaorganisatsioon "Stiftung Warentest" talverehvide testi 2012. Test põhineb automotoklubide ADAC (Saksamaa), ÖAMTC (Austria) ja TCS (Šveits) testitulemustel. Testitud mõõt oli 165/70 R14 T, testsõiduk VW Polo.
ContiWinterContactTM TS 800 tulemus: "Hea"
ContiWinterContactTM TS 800 omadused:
+ veenev lumel
Automotoklubid ADAC (Saksamaa)/OEAMTC (Austria) /TCS (Šveits) on avaldanud oma kodulehtedel (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch ) talverehvide testi 2012. Testitud mõõt oli 165/70 R14 T, testsõiduk VW Polo.
ContiWinterContactTM TS 800 tulemus: "HEA"
ContiWinterContactTM TS 800 omadused:
+ parim lumerehv
+ väga hea kuival ja märjal teekattel
+ väga kütusesäästlik
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.