ContiSportContact™ 5 pakub paremat haarduvust ja on seega turvalisem.
ContiSportContact™ 5 rehvi tootmisel kasutatud Black Chilli tehnoloogia tagab lühema pidurdusmaa nii kuival kui märjal teekattel.
Tänu spetsiaalsele disainile on veeretakistus väiksem, tulemuseks suurem läbisõit ja väiksem kütusekulu.
Saksa ajakiri sport auto on avaldanud oma numbris UHP suverehvide testi 2017.
Ttestitud mõõt oli 225/40 R 18 Y, testsõiduk Toyota GT86.
Hinnang rehvile ContiSportContactTM 5: Soovitame
ContiSportContactTM 5 omadused:
+ väga turvaline märjal pöörates
+ vesiliu puhul väga turvaline
+ lühikesed pidurdusmaad kuival teekattel
+ ühtlane kvaliteet, täpne juhitavus kuival
- ei ole väga mugav
- veidi kõrgem müratase
ContiSeal™ on Continentali välja töötatud tehnoloogia kahjustatud rehviturvise tihendamiseks. Kui rehvi tungib nael või muu võõrkeha, ei ole vaja kohe tee ääres rehvi vahetada. Rehv jääb õhutihedaks ka juhul, kui torkeaugu tekitanud ese ära tuleb. ContiSeal™ on kleepjas viskoosne tihenduskiht, mis kantakse rehvi siseküljele turvise alla. ContiSeal™ sulgeb 80% torkeaukudest ja vähendab seega rehvide tühjenemise ohtu. ContiSeal™ rehvid on külgseinal oleva tähisega selgelt märgistatud ja sobivad kõikidele tavavelgedele.
ContiSilent™ on Continentali välja töötatud rehvimüra vähendav tehnoloogia. See vähendab salongimüra igal teekattel. ContiSilent™ rehvide turviseala siseküljele on liimainega kinnitatud müra summutav polüuretaanvahu kiht. Vahu struktuur püsib temperatuurist olenemata. ContiSilent™ aitab vähendada salongimüra kuni 9 dB(A) võrra olenevalt sõiduki tüübist, sõidukiirusest ja teekattest.
SSR on Continentali välja töötatud spetsiaalne purunenud rehviga edasisõitmist võimaldav tehnoloogia, mis toimib kõigi standardvelgede puhul ka madala profiiliga rehvidega. SSR põhineb kandval tugevdatud külgseinal. Kuna torke korral ei vaju rehv velje ja tee vahel kokku ega libise veljelt maha, pole varuratast enam tarvis. Varurattast vabanemine vähendab auto massi ja säästab kütust. Samuti tekib pagasiruumi kuni 80 liitrit vaba ruumi. Tungivalt soovitatav on paigaldada korraga kogu jooks (ka juhul kui see pole seadusega nõutud) ning rehvide parandamine ei ole lubatud.
Vastame hea meelega kõigile teie küsimustele ning jagame oma rehviteadmisi.