Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
ContiSportContact™ 5 pakub paremat haarduvust ja on seega turvalisem.
ContiSportContact™ 5 rehvi tootmisel kasutatud Black Chilli tehnoloogia tagab lühema pidurdusmaa nii kuival kui märjal teekattel.
Tänu spetsiaalsele disainile on veeretakistus väiksem, tulemuseks suurem läbisõit ja väiksem kütusekulu.
Saksa ajakiri sport auto on avaldanud oma numbris UHP suverehvide testi 2017.
Ttestitud mõõt oli 225/40 R 18 Y, testsõiduk Toyota GT86.
Hinnang rehvile ContiSportContactTM 5: Soovitame
ContiSportContactTM 5 omadused:
+ väga turvaline märjal pöörates
+ vesiliu puhul väga turvaline
+ lühikesed pidurdusmaad kuival teekattel
+ ühtlane kvaliteet, täpne juhitavus kuival
- ei ole väga mugav
- veidi kõrgem müratase
Saksa ajakiri Auto Zeitung on avaldanud numbris 6/2016 suverehvide testi 2016. Testitud mõõduks oli 225/45 R 17, testsõidukiks BMW 118d.
Sõltumatute ekspertide hinnang rehvile ContiSportContactTM 5: Testivõitja
+ parim pidurdamine nii märjal kui kuival teekattel
+ väga hea pidamine märjal teekattel
+ Conti on tippude tipp
- suhteliselt kõrge veeretakistus
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.