Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Turvise muster on kohandatud suurtel kiirustel sõitmiseks, järskude manöövrite tegemiseks või muutusteks pinnasekattel. See tagab hea teelpüsivuse ja kerge juhitavuse.
Vastav mustridisain pakub täpset juhitavust ja pidurduvust, muutes pidurdusmaa lühemaks.
Unikaalsed sooned suurendavad vee äravoolu, pakkudest paremat kaitset vesiliu vastu.
Oma 04/2011 numris avaldas Saksa autoajakiri AutoBild Sportscars 2011 suverehvide testi.
Testitud mõõt: 225/40 R18 W/Y, auto Mazda 3 MPS.
Hinnang rehvile ContiSportContact 3: "soovitame"
ContiSportContact 3 omadused:
+ täpne juhitavus kuival teekattel
+ stabiilne külgjõud kuival teel
+ lühike pidurdusmaa märjal teekattel
+ madal veeretakistus
- keskmine mugavusaste
"Ühtlaselt hea kvaliteediga rehv kõikides oludes.”
Saksa ajakirjas auto motor & sport nr 7/2011 avaldati suverehvide test. Testiti mõõtu 225/45 R17 V/W, testsõidukiks oli
VW Golf GTD.
Hinnang rehvile ContiSportContact 3: "Soovitame väga"
Saksa ajakiri Auto Zeitung avaldas suverehvide testi 2011 (nr 5/2011). Testitud rehvi mõõduks oli 225/45 R17 W/Y, testsõidukiks oli Audi A3.
Hinnang rehvile ContiSportContact 3: "Soovitame väga"
Juhtivate Saksa, Austria ja Šveitsi motoorganisatsioonide poolt läbiviidud suverehvitestid on avaldatud ja nende hinnang ütleb, et ContiSportContactTM 3 rehv mõõdus 225/45 R 17 W/Y märgiti ära kui “soovitame väga”.
Hinnang rehvile ContiSportContact 3: "soovitame väga"
ContiSportContact 3 omadused:
+ väga ühtlase kvaliteediga suverehv
+ parim kuival teekattel
+ väga hea ka märjal teekattel
- veidi väiksem läbisõit
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.