ContiSportContact™ 5 P annab sulle täieliku kontrolli oma sõiduki üle, sest pakub täpset juhitavust ja maksimaalset haarduvust kõikides ilmastikutingimustes.
Sõltumata sellest, millisel teel sõidad, kohaneb rehv ideaalselt teekattega -- eriti kiiretel pööretel.
Continental i innovatiivne Black Chilli tehnoloogia tagab, et ContiSportContact™ 5 P mitte ainult ei sõida kiiresti, vaid ka pidurdab kiiresti.
Numbris 4/2015, avaldas Saksa ajakiri AutoBild sportscars suverehvide testi 2015. Rehvi mõõduks oli 255/35 R 19 (juhtsild) ja 275/35 R 19 (tagasild). Testsõidukiks oli BMW M4.
Hinnang rehvile ContiSportContactTM 5 P: "hea"
ContiSportContact 5P omadused:
+ Head juhtimisomadused
- Veidi aeglane reageerimisel kuival teekattel
- Tugev alajuhitavus märjal teekattel
- Keskmine pidurdamine
ContiSilent™ on Continentali välja töötatud rehvimüra vähendav tehnoloogia. See vähendab salongimüra igal teekattel. ContiSilent™ rehvide turviseala siseküljele on liimainega kinnitatud müra summutav polüuretaanvahu kiht. Vahu struktuur püsib temperatuurist olenemata. ContiSilent™ aitab vähendada salongimüra kuni 9 dB(A) võrra olenevalt sõiduki tüübist, sõidukiirusest ja teekattest.
SSR on Continentali välja töötatud spetsiaalne purunenud rehviga edasisõitmist võimaldav tehnoloogia, mis toimib kõigi standardvelgede puhul ka madala profiiliga rehvidega. SSR põhineb kandval tugevdatud külgseinal. Kuna torke korral ei vaju rehv velje ja tee vahel kokku ega libise veljelt maha, pole varuratast enam tarvis. Varurattast vabanemine vähendab auto massi ja säästab kütust. Samuti tekib pagasiruumi kuni 80 liitrit vaba ruumi. Tungivalt soovitatav on paigaldada korraga kogu jooks (ka juhul kui see pole seadusega nõutud) ning rehvide parandamine ei ole lubatud.
Vastame hea meelega kõigile teie küsimustele ning jagame oma rehviteadmisi.