Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
ContiSportContact™ 5 P annab sulle täieliku kontrolli oma sõiduki üle, sest pakub täpset juhitavust ja maksimaalset haarduvust kõikides ilmastikutingimustes.
Sõltumata sellest, millisel teel sõidad, kohaneb rehv ideaalselt teekattega -- eriti kiiretel pööretel.
Continental i innovatiivne Black Chilli tehnoloogia tagab, et ContiSportContact™ 5 P mitte ainult ei sõida kiiresti, vaid ka pidurdab kiiresti.
Numbris 4/2015, avaldas Saksa ajakiri AutoBild sportscars suverehvide testi 2015. Rehvi mõõduks oli 255/35 R 19 (juhtsild) ja 275/35 R 19 (tagasild). Testsõidukiks oli BMW M4.
Hinnang rehvile ContiSportContactTM 5 P: "hea"
ContiSportContact 5P omadused:
+ Head juhtimisomadused
- Veidi aeglane reageerimisel kuival teekattel
- Tugev alajuhitavus märjal teekattel
- Keskmine pidurdamine
Saksa ajakiri sport auto on avaldanud (nr 04/2015) UHP Suverehvide Testi. Testitud mõõt oli 235/35 R19 Y ja testsõidukiks VW Golf R.
Hinnang rehvile ContiSportContactTM 5 P: "soovitame"
ContiSportContact 5P omadused:
+ parim juhitavus märjal ja kuival teekattel
+ üle keskmise sooritus vesiliu korral ja märjal teekattel pidurdamises
+ mugavustase
- veidi kõrgem veeretakistus
- kõrgem müratase
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.