Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
ContiPremiumContact™ 5 on loodud sobiutma sinu sõidustiiliga, pakkudes täiuslikku juhitavust ja haarduvust.
Tänu uudsele tehnoloogiale haardub rehv teekattega nii kuival kui märjal teel, tagades lühema pidurdusmaa ja turvalisuse.
Rehvi disain pakub oluliselt paremat sõidumugavust, juhitavust ja väiksemat veeratkistust, et vähendada kütusekulu.
Saksa ACE (Automobile Club Europa) koos GTÜga (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) on avaldanud SUV suverehvi testi 2017.
Testitud mõõt oli 215/60R17 96 H, testsõidukiks Opel Mokka.
Hinnang rehvile ContiPremiumContactTM 5: "soovitame väga/ Testivõitja"
ContiPremiumContactTM 5 omadused:
+ kindel võitja
+ parimad pidurdusmaad nii märjal kui kuival teekattel
+ ühtlaselt tugev nii kuival kui märjal teekattel ja erinevates sõiduolukordades
+ veeretakistuse näitajatelt parimate seas
Saksa ajakiri Gute Fahrt on avaldanud Suverehvitesti 2017. Testitud mõõt
oli 215/55 R 17 W/Y, testsõiduk oli VW Passat.
Hinnang rehvile ContiPremiumContactTM 5 Seal: "Testwinner"
Rehvi ContiPremiumContactTM 5 Seal omadused:
+ väga hea sooritus kõikides dünaamilistes testides
+ väga head tulemused märjal/kuival pidurdamises ja vesiliu korral
+ väga hea mugavus ja müratase
+ hea veeretakistus ja juhitavus märjal teekattel
Saksa ajakiri Auto Zeitung on avaldanud suverehvi testi 2017.
Testitud mõõt oli 215/55 R 17 W/Y, testsõiduk VW Touran.
Hinnang rehvile ContiPremiumContactTM 5: "Soovitame väga"
ContiPremiumContactTM 5 omadused:
+ parim märjal teekattel
+ väga hea haarduvus ja parim sõidustabiilsus märjal teekattel
+ hea sõiduohutus kuival teekattel
- keskmine tulemus veeretakistuses
Automotoklubid ADAC (Saksamaa) / OEAMTC (Austria) / TCS (Šveits) on avaldanud 2017. a suverehvi testi oma kodulehtedel (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch).
Hinnang rehvile ContiPremiumContactTM 5: "hea/soovitame väga"
ContiPremiumContactTM 5 omadused:
+ ühtlase kvaliteediga, eriti hea märjal teekattel
+ hea kuival teekattel
Saksa ajakiri Auto Bild on avaldanud oma märtsinumbris "Suverehvide Supertesti 2016". Testitud mõõt oli 205/55 R16, testsõiduk VW Golf VII.
NB: Ei ole võimalik võrrelda testitulemusi nn “finalistide” ka “mitte-finalistide” vahel, kuna testimise protseduurid olid erinevad.
Hinnang rehvile ContiPremiumContactTM 5: "Finalist / silmapaistev"
ContiPremiumContactTM 5 omadused:
+ silmapaistev premium klassi rehv
+ lühikesed pidurdusmaad
+ täpne juhitavus
+ hea dünaamika kuival teekattel
+ stabiilne ja turvaline märjal teekattel
+ ökonoomne
- suhteliselt kõrge hinnatase
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.