Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
See ainulaadne rehv on mõeldud neile, kes läbivad pikki maid, kuid ka neile, kes muretsevad kütusekulu ja keskkonnasäästlikkuse pärast.
Rehvi disain pakub paremat haarduvust märjal teel, muutes pidurdusmaa turvaliseks.
Saksa ajakiri Auto Bild avaldas ECO Suverehvi Testi 2014. Testitud mõõt oli 205/55 R16, testsõiduk Peugeot 308.
Hinnang rehvile ContiEcoContactTM 5: "Hea"
ContiEcoContactTM 5 omadused:
+ ühtlase kvaliteediga ökonoomne rehv
+ stabiilne ja turvaline märjal teekattel
+ vesiliuga toimetulek
+ lühike pidurdusmaa kuival teekattel
- veeretakistus
Automatkaklubid ADAC (Saksamaa) / OEAMTC (Austria) / TCS (Šveits) ja tarbijakaitse organisatisoon Stiftung Warentest (Saksamaa) on avaldanud Suverehvi Testi 2014 oma kodulehekülgedel (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de )
- 175/65 R14 T
- 195/65 R15 V
Üldine hinnang rehvile ContiEcoContactTM 5: "Hea/Soovitame väga" (I koht)
ContiEcoContactTM 5 omadused:
+ ühtlane kvaliteet
+ parim kuival teekattel
+ igakülgselt turvaline
+ väga vastupidav
+ kütusesäästlik
Saksa ajakiri "Gute Fahrt" avaldas numbris Suverehvi testi mõõdus 205/55 R16 V. Testsõidukiks oli VW Touran.
Hinnang rehvile ContiEcoContactTM 5: "Hea"
ContiEcoContactTM 5 omadused:
+ parim veeretakistuse näitaja
+ parim mugavuse ja mürataseme osas
- rahuldav sooritus märjal teel pidurdamises ja juhitavuses
- nõrk sooritus vesiliu korral
- alajuhitav
Saksamaa tarbijate organisatsioon "Stiftung Warentest" on avaldanud Suverehvide Testi 2012.
Hinnang ehvile ContiEcoContactTM 5: "Hea" (I koht)
ContiEcoContactTM 5 omadused:
+ väga hea kuival teekattel
+ väga hea läbisõit
+ kõige kütusesäästlikum
+ hea märjal teekattel
+ madalaim müratase
- hind
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.