Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Asümmeetriline turvis tagab optimaalse kontakti teekattega ja lühendab seetõttu pidurdusmaad nii märjal kui kuival teekateel.
Paindlik silikoonsegu tagav tugeva ühenduse rehvi ja teepinna vahel, seega hea haarduvus on garanteeritud nii märjal kui kuival teekattel. Haardenurgad ja lõiked rehvi välisküljel pakuvad täiendavat haarduvust,eriti kurvides.
Biooniline rehvikontuur vähendab sõidu ajal turvise deformatsiooni, vähendadades kütusekulu ja pikedades rehvi eluiga.
Hinnang rehvile ContiEcoContactTM 3: Hea+
2008. a suverehvide testis (05/08) testis ADACmotorwelt erinevte tootjate rehve mõõduga 175/65 R14 T.
Hinnang rehvile ContiEcoContactTM 3: "Soovitame väga" (II koht)
Hinnang: “Äärmiselt ühtlase tasemega rehv, eriti hea tulemus märjal teel sõites ja mürataseme osas, aga väga hea rehv ka kuival teekattel sõitmiseks.”
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.