Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Spetsiaalne koostissegu tagab kauakestva rehvi. Disain pakub samuti märkimisväärselt paremat sooritust lumel ja jääl.
Rehvi lamellikontseptsioon pakub stabiilsust ja toetab jõu otsest jagunemist.
The tire's design enables high water absorption and drainage.
Saksa ajakiri "Auto Zeitung allrad" avaldas numbris 03/2013 mahtuniversaalide talverehvide testi mõõdus 235/50 R18 H/V. Testsõidukiks oli VW Tiguan.
ContiCrossContact Winter tulemused: "Soovitame väga"
CrossContact Winter omadused:
+ parim kuival teekattel
+ parim veeretakistus
+ lühim pidurdusmaa märjal teekattel
+ hea lumel pidurdamises
- nõrk vesiliu korral
- müratase
Saksa ajakiri AutoBild allrad on avaldanud numbris 11/2013 4x4 Talverehvide Testi 2013. Testitud mõõt oli 215/65 R16 T/H, testisõiduk VW Tiguan.
ContiCrossContact Winter tulemus: "Hea"
CrossContact Winter omadused:
+ ühtlase kvaliteediga talverehv
+ väga hea sooritus lumisel teekattel
+ testitud rehvidest madalaima veeretakistusega
Oma septembrinumbris avaldas Saksa ajakiri Off Road 4x4 Talverehvide Testi 2013. Testitud mõõt oli 235/65 R17, testsõidukiks VW Touareg. ContiCrossContact Winter tulemused: "Soovitame"
CrossContactWinter omadused:
+ suurepärane pidurdamine kuival teekattel
+ suurepärane veeretakistus
Autoklubid ADAC (Saksamaa) / OEAMTC (Austria) / TCS (Šveits) on avaldanud oma veebikülgedel talverehvide testi 2012 (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Testitud mõõt oli 215/65 R16 T, testsõiduk VW Tiguan.
ContiCrossContact Winter tulemus: "Hea"
Saksa ajakiri ACE (Auto Club Europa) on avaldanud numbris 09/2012 ACE Talverehvide Testi. Testitud mõõt oli 215/65 R16 T, testsõidukiks Dacia Duster and VW Tiguan.
ContiCrossContact Winter tulemused: "soovitame väga"
CrossContactWinter tulemused:
+ väga hea kvaliteediga rehv
+ paremuselt teine märjal ja kuival teekattel
+ paremuselt teine sooritus talvel
- sõidumüra
Saksa autoajakiri Autozeitung (nr 11/2007) on avaldanud oma 4x4 talverehvide testi. Testitud mõõt oli 235/65 R 17H.
Hinnang rehvile ContiCrossContact Winter: "soovitame väga"
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.