Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Raskemate koormate korral suureneb rehvi kontaktipind teekattega, muutes nii pidurdusmaa lühemaks ja külgstabiilsuse paremaks.
Mitmete elementide ühendamise tulemusel on rehvil suurepärane juhitavus ja opitmaalne pidamine, mis teeb sõidu mugavaks.
Eriline koostissegu tagab ideaalse haarduvuse ja madala veeretakistuse.
Ajakiri Auto Bild Allrad (Saksamaa) avaldas oma aprillinumbris 4x4 suverehvi testi. Testitud mõõt oli 215/65 R16 H/V, sõidukiks VW Tiguan.
Testi viis läbi Auto Bild Allrad
- Contidromi testirajal, Jeversenis, Saksamaal (testsõidud märjal teel) ja
- Goodyear'i testväljakul USAs San Angelos (kõik ülejäänud testid).
Hinnang rehvile CrossContactTM UHP: "soovitame”
Continental CrossContactTM UHP omadused
+ väga lühike pidurdusmaa, eriti märjal teekattel + hämmastavalt hea pidamine murul ja porisel teekattel
- keskmine sooritus vesiliu korral
- müratase
- hind
In issue 3/2014, Gute Fahrt (D) has published the SUV Summer Tire Test 2014. The tire size was 235/55 R17, test vehicle a VW Tiguan.
Rating for the CrossContactTM UHP: "very good - (Testwinner)"
About the Continental CrossContactTM UHP
+ shortest stopping distance on wet and dry
+ good wet and dry handling performance
+ good rolling resistance performance
+ good comfort and noise
- weak in hydroplaning
Autoklubid ADAC (Saksamaa)/OEAMTC (Austria) /TCS (Šveits) avaldasid oma kodulehtedel 2012 a suverehvi testid (www.adac.de/www.oeamtc.at /www.tcs.ch). Testitud mõõduks on 215/65 R16 H.
Üldine hinnang rehvile ContiCrossContactTM UHP: "hea" (1. koht)
Omadused:
+ tasakaalustatud omadustega rehv
+ eriti head sõiduomadused märjal teekattel
Auto Zeitung (nr 15/2011) avaldas mahtuniversaalide suverehevi testi 2011. ContiCrossContact UHP saavutas taas parima tulemuse ja pärjati testivõitja tiitliga. Testiti mõõtu 235/60 R18 W, sõidukiks Audi Q5.
Üldine hinnang rehvile ContiCrossContact™ UHP: "Testivõitja"
Rehvist:
+ Parim sooritus maastikul
+ Parimad pidurdamisomadused
+ Parim sooritus märjal teekattel
+/- Keskmine sooritus vesiliu korral
+/- Veeretakistus
- suur müratase
Ajakiri, AutoExpress (UK) (Okt 21) avaldas mahtuniversaalide rehvitesti. Testiti mõõtu 235/55 R17 H/V/W.
Testsõidukiks oli Toyota RAV4.
Hinnang rehvile ContiCrossContact™ UHP: "2. koht"
CrossContactTM UHP omadused:
+ ühtlaselt hea sooritus igas hindamiskategoorias
+ parim märjal ja kuival teel pidurdamisel
+ kõige vaiksem maastikurehv
+ täpne juhitavus kuival teekattel
+ parim valik kruusateel sõitmiseks
Hinnang:
"Meil pole kunagi olnud testi, mille tulemused olid nii ühtlased. Iga top 3 hulka kuuluv rehv on suurepärane valik teie autole ja juhid võivad teha valiku just neile sobilike ja oluliste omaduste põhjal, teades, et tegemist on kindla kvaliteediga rehvidega.”
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.