Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Rehvi muster ei taga üksnes suurepärast juhitavust ja väga head piduruduvust, vaid kindlustab ka lühikese pidurdusmaa märjal teekattel.
Väiksem müratase suurendab sõidumugavust. Lisaks tagab rehvi muster rõhu ühtlase jagunemise rehvi ja teepinna vahel, mis tähendab suuremat läbisõitu.
Rehvi muster tekitab suurepärase haarduvuse kergemal maastikul.
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.