Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Rehv pakub suurepärast juhitavust ja pidurdavust ka kergemal maastikul.
Rehv kaitseb väga hästi vesliu vastu ega lase kivikestel mustrisoontesse koguneda.
Tänu oma disainilistele omadustele tagab rehv väga hea juhitavuse ja teel püsimise, olles samal ajal väga vaikne ja sujuv.
Ajakiri ’Auto Bild alles allrad’ testis aprillinumbris 2006 rehvi mõõdus 235/65 R 17 108 H.
Hinnang rehvile ContiCrossContact LX:
"Eeskujulik"
Hinnang: "Tasakaalus juhtimisomadused, äärmiselt täpne juhitavus kuival asfaltkattel, madal veeretakistus, suurepärane kaitse vesiliu vastu. "
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.