Tooted sõiduautodele/kaubikutele/maasturitele
Tänu uudsele koostissegule püsib AllSeasonContact™ rehv igas ilmasitkus paindlikuna ning tagab suurepärase tulemuse lumistel ja märgadel teedel.
Usaldusväärse kaaslasena kinnitab uus AllSeasonContact™ rehv, et on ka suvistes oludes parim. Turvis tagab kaitse vesiliu vastu ning lamellid parandavad juhitavust ja pidurdavust kuival teel.
The impressive decrease of the rolling resistance based on optimised sidewall geometry and optimal pattern depth leads to a significant reduction of fuel consumption – without compromising on safety aspects.
Saksa ajakiri AutoBild on avaldanud numbris 39/2017 aastaringselt kasutatavate rehvide testi. Testitud suurus oli 205/55 R16 91/94 H/V, autoks VW Golf 7.
Testi viis läbi AutoBild alljärgnevatel testväljakutel:
- Southern Hemisphere Proving Ground, Uus-Meremaa (talve testid)
- Contidrom Jeversen, Saksamaa (kuiva ja märja teekatte testid)
- DEKRA (läbisõit)
Hinnang rehvile AllSeasonContactTM: "vorBILDlich"
AllSeasonContactTM omadused:
+ silmapaistavalt hea juhitavus lumisel ja märjal teekattel
+ stabiilne kuival teekattel
+ parim pidurdusmaa mistahes pinnasel
+ kütusesäästlik veeretakistus
- rahuldav kulumiskindlus
- kõrge hind
Märjal teel hea haarduvusega (A- ja B-klassi) rehvid tagavad märgades oludes lühema pidurdusmaa ja on seetõttu on vihmaga turvalisemad. Nagu ka kütusesäästlikkuse puhul, ei kasutata D-klassi ja ei ole kavas kasutada G-klassi.
Rehvivalik mõjutab sõiduki kütusekulu kuni 20 %. Seega hoiate kütusesäästlikkusele mõeldes oluliselt raha kokku. Samuti tekitate vähem süsinikuheitmeid. Küsimus on veeretakistuses ehk energias, mis kulub rehvi liikumisel. Mida väiksem veeretakistus, seda vähem kulub energiat – kütusekulu on väiksem ja süsinikuheitmeid vähem. A- ja G-klassi rehvide puhul võib kütusekulu erinevus olla kuni 6 liitrit 1000 kilomeetri kohta.
Veeremüra on rehvide tekitatav väline müratase detsibellides. Mida rohkem on märgisel helilaineid, seda suurem on müratase.