SSR-süsteem on tühjaksjoostes edasisõidetava rehvi tehnoloogia, mille Continental töötas välja just madalate rehvide tarvis, seejuures säilitades rehvide sobivuse kõikide standardvelgedega.
SSR-süsteem on tühjaksjoostes edasisõidetava rehvi tehnoloogia, mille Continental töötas eriliselt välja madalate rehvide tarvis, seejuures säilitades sobivuse kõikide standardvelgedega.
SSR’i põhimõtteks on rehvi püstihoidvad tugevdatud küljed. Torkeaugu järel ei vaju nad kokku velje ja teepinna vahele ning rehv ei libise veljelt maha, mistõttu langeb ära vajadus tagavararehvi järele. Tagavararehvi võrra väheneb sõiduki kaal, mis omakorda vähendab kütusekulu. Samuti jääb pakiruumis vaba ruumi 80 liitri võrra rohkem. Tungivalt soovitatav, kui veel mitte seadusega nõutud, on kogu jooksu paigaldamine, ning selliste rehvide parandamine pole lubatud.