ELi rehvimärgis annab teavet kolme omaduse kohta. On aga teisigi olulisi tegureid, mida arvesse võtta, sealhulgas:
Standardtestidega testitakse lisaks märgisega hõlmatud omadustele veel kuni 11 omadust (vt tabel allpool).
Autotootjad püüavad kõigi nende omaduste puhul saavutada maksimumi, enne kui rehvid oma uute sõidukite jaoks heaks kiidavad.
Lisaks hinnatakse neid omadusi ka tuntumates rehvitestides, mis on seega jätkuvalt suurepärane sõltumatu teabe allikas rehvi omaduste kui terviku kohta.
„Alates 2012. aastast lisatakse rehvidele „energiamärgis“ – umbes selline, nagu uutel külmikutel. Meie arvamus: On hea, et ELis on kasutusele võetud rehvimärgis, mis annab infot energiatõhususe, märjal teel haarduvuse ja mürataseme kohta. See annab sõidukijuhitele pisut teavet rehvi omaduste kohta. See märgis ei saa aga asendada ADACi põhjalikku rehvitesti kui parimat teabeallikat ostuotsuse langetamisel."
Testi kriteeriumid | Rehvimärgis | Rehvitestid |
Kuiv | ||
Sõidustabiilsus | Ei | Jah |
Juhitavus | Ei | Jah |
Pidurduvus | Ei | Jah |
Märg | ||
Pidurduvus | Jah | Jah |
Kaitse pikijoonelise vesiliu vastu | Ei | Jah |
Kaitse põikjoonelise vesiliu vastu | Ei | Jah |
Juhitavus | Ei | Jah |
Haarduvus kurvides | Ei | Jah |
Müra | ||
Rehvimüra salongis | Ei | Jah |
Väline rehvimüra | Jah | Jah |
Veeretakistusjõud | Jah | Jah |
Kulumine | Ei | Jah |
PAHide* tase õlis | Ei | Jah |
Suured kiirused | Ei | Jah |
Legend | ||
Jah | kaasas | *Polütsüklilised aromaatsed |
Ei | ei ole kaasas | süsivesinikud |